UMV anno 2023

Noter fra rundgang med og interview af udvalgte elever fra 7. og 8. årgang:

8 elever fra 7. og 8. årgang deltog i rundgangen og vurderingen af både klasselokaler og fællesområder ude og inden.
Generelt vurderer eleverne forholdene for fine.

For vurdering se de vedhæftede skabeloner.

Der ud over havde vi en fin snak om flere forhold. Se stikord herunder:

1. Der er en oplevelse af, at der er for få toiletter. Måske er oplevelsen også ekstra stor, da to toiletter ved 7. årgang sjældent bruges af piger, da drengene har det med at hoppe op og kigge ind øverst på ruden, hvor der ikke er film.
  2. I klasselokaler mod syd bliver der meget varmt og luften bliver tung op mod middag.
  3. Der er gode steder at sidde med skolearbejde – Men der er et ønske om endnu flere.
  4. Det er fine ting, der hænger på væggene – Men det ville være godt med endnu mere. Det ser flot ud!
  5. Der er afsat penge til at etablere flere aktiviteter i skolegården i kommende skoleår. Der blev talt om etablering af pannabaner, nedgravede trampoliner, flere basketkurve og et stativ med højdemål, som der er etableret ved Ry Hallen. Vi mødes om det igen efter sommerferien med det nye elevråd.

Ref. KA, 22.6.23

UVM 2023_0.pdf

Shape Created with Sketch.